November

Så tog det ändå ett jäkla tag innan jag uppdaterar igen.
Jaja, nu sitter jag iallafall här ;-)
Har haft fullt upp med husköp & klödd som ändå sket sig i slutändan..
Har nu en massa nya planer & projekt som pågår. Utöver det ska man dessutom
ta sig tid att umgås med vänner & älskligen.
Är fortfarande fruktansvärt trött periodvis. Igår kväll somnade jag innan klockan
ens slog 22.00. Helt otroligt. Så såg inte precis mina lördagskvällar ut för några
månader sen. Var ju på barnkalas igår, kan ha varit det som tog på krafterna.
Kusinen Nils-Emil fyllde två år. Galet vad tiden rinner iväg! (hur blir det då med mina egna?)
Hann dessutom ta en snabb titt på både spjälsängen & vagnen.
Får ju i stort sett allt av dom! Säng, vagn, babysitter, bärsele, babygym. rubbet!
Jäkligt gött för sånt är ju inte direkt gratis!

I övrigt känns allt underbart ! Vecka 16 redan & nu syns det ordentligt!
Supermysigt att ha en kula på magen att klappa om ;-)
Blir dessutom så mycket mer verkligt för Morgan, som faktiskt kan känna på den
spända magen och lite mer förstå att det faktiskt finns en bebis där inne. Vår bebis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0