Helgen

Äntligen, börjar sjukdomen ge med sig..  Halleluja !
Helgen har bestått i att till största del vila mig och vänta ut sjukdomen.
(fick höra att torr hosta, förkylning & feber alla var symtom för svininfluensa)
Men fick snabbt släppa det då febern var ganska låg och ingen muskelvärk hade gett
sig till känna. Utöver det har jag hunnit fira Emma älskling! grattis !
Åt gott och hade allmänt trevligt hemma hos Emilia, när dom andra började bli
rejält fulla tackade jag för mig och körde hem o slängde mig i soffan..
Umgåtts en del med familjen. Dock har Morgan varit i väg på tok för mycket.
Rally i lördags och jobb hela dagen igår och nu är det en ny jobbvecka.
Riktigt jävla tråkigt faktiskt... Ska iallafall och kolla på ett hus imorgon som är mycket
intressant :-) jag är förälskad i det!!!  Så vi får hoppas på det bästa .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0