Helgen

Sedär, då har jag redan börjat slarva med uppdateringen, sorry!
I fredags kom Moa på besök, satt o snackade skit i några timmar!
Trevligt  värre :-) Sen körde jag och storhandlade o på kvällen kom
Josefin hit :-) Vi lagade kycklingfilé, kroketter o bearnaisesås! Ett tag åt
vi det typ varje fredag så det återkallade lite minnen ;-) ¨
Slappade bara på kvällen och skrattade en massa. Om ett skratt förlänger
livet så kommer vi bli huuur gamla som helst.
Igår vaknade jag tidigt som vanligt. Det gjorde dock inte josefin. hehe.
Åt iallafall frukost när hon slutligen pallrat sig upp, och sen gick resten av dagen
till ingenting. Snack, slappe & återigen mycket skratt. Vårkänslor på hög nivå
när man gick utanför dörren :-) uppskattas!! När josefin åkt hem körde jag in
mot stan för att handla lite. Bakade sen 40 kanelbullar (rastlös), och dom blev
amazing! Lagade senare ugnstekt falukorv med potatismos (inte den ultimata
lördagsmiddagen kanske) och resten av kvällen mös jag & morgan i soffan till
melodifestivalen. Idag har vi inga planer så vi får se vad som händer :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0