Sol

Ännu en härlig morgon med sooool :-)  you gotta love it

Kvällen igår var trevlig! Jag, josefin, morgan & chrille åt tacos och chillade!
Dom drack några öl och jag drack alkoholfri öl (som jag fick visa leg för att få köpa?)
Satt mest och snackade om gamla tider och annat trams :-)
Var ändå i säng redan vid ett  och då somnade jag som en stock!

Vaknade tidigt av att Morgan väckte mig, men med detta vädret är det bara härligt att
komma upp i tid! Allt blir så mycket enklare så fort solen lyser.
Morgan körde iallafall till garaget och jag & josefin åt rejäääl frukost!
Tacosresterna från igår, mums. Nu slappar vi bara i soffan..
Ska nog träffa Moa en sväng senare och ikväll vet jag ännu inte vad som händer,
förmodligen bara mys i soffan <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0