2008 - bästa året hittills

Bara en dag kvar på detta året, sen är det helt plötsligt 2009 !
2008 har utan tvekan varit det bästa året hittills i mitt liv :)

Sista terminen på gymnasiet, balen, studenten och allt vad det innebar , underbart !
Mångder med mer underbara saker finns att tillägga , men då fortsätter jag nog i en
evighet ! Sommaren kan inte beskrivas med ord <3
Nu håller jag helt enkelt tummarna för att 09 blir  minst lika bra :)

Varit och klippt mig idag :) najs
Klippte bara topparna och klippte upp det lite till men det var ändå skönt att
få bort det lilla slitna där var :)

Körde sen raka vägen till Moa , där det bjöds på kaffe :)

Nu är jag i alla fall hemma igen , och vet att jag ganska snart måste ta tag i städningen :(
Vi har redan skjutit upp mathandlingen till imorgon , så städet kan inte vänta !

Ikväll blir det nog mest mys i soffan.. Måste ju ladda ordentligt tills imorgon så man
är på topp :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0