'08 - to die for

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? hmm.. tattuerade mig :) haha

2. Höll du några av dina nyårslöften?  Gav inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Nej

4. Dog någon som stod dig nära? Ero

5.Vilka länder besökte du? Inga vad jag kan komma på (?) tror fan inte ens att jag var i Danmark ! haha.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? Ett fast välbetalt jobb  ;)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?  13 Juni , när jag tog studenten !  23 april när jag klarade körkortet !

8. Vad var din största framgång 2008? ojoj.. När jag tog mitt körkort kanske :)

9. Största misstaget? Inget sådär jag kan komma på just nu.. Så det lär väl inte vara något jätte stort !
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nix

11. Bästa köpet? haha, oj.. Sjukt svårt att säga .. Balklänningen (?)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Körkortet , utan tvekan

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Balen, studenten och att vakna lycklig med Morgan varje dag <3
14. Vilken sång kommer alltid att påminna dig om 2008? diamonds & rust och många fler.. Get low, pokerface o.s.v

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Definitivt gladare ! Mitt lyckligaste år nånsin
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit vara på tiden

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat igenom allt
18. Hur tillbringar du julen?  Med familj

19. Blev du kär i år? Näe, jag var kär från början och är det ännu !

20. Favoritprogram på TV? haha.. Bonde söker fru (?)
21. Bästa boken du läste i år? Zlatan är Zlatan

22. Största musikalista upptäckten?  ingen direkt

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? digitalkamera

25. Något du önskade dig men inte fick? näe

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? firade med Morgan och min familj :) senare på kvällen kom Emma, Emilia, Marika, Cornelia och Sandra hit ! Kvällen slutade i stadig fylla och tårtkrig - underbar kväll<3

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ooooja.. ni anar inte
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? huh ?

29. Vad fick dig att må bra? Fina vänner och som alltid Morgan ♥

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Tack vare Emma upptäckte jag snyggingen Colombus Short (från Stomp the yard) och ojojoj.. Han är väl alla tjejer sugna på ?

31. Vem saknade du? Josefin under tiden hon var i England och Emma när hon var på Teneriffa

32. De bästa nya människorna du träffade? hmm.. vet ej..


Här kommer några bilder av lyckliga stunder under året 2008  !

Enjooooooy :)

                   

                    

                                        

                                                      

Memories bring diamonds and rust <3


Kommentarer
Postat av: Emma

hihihihi, sån här lista & bilder från året kommer upp på min blogg imorgon :-)



Columbus Short... grrrr, hottie !!! :-D

Ringer dig i morgon min älskade höna <3<3

2008-12-30 @ 23:43:55
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: kemajl

riktigt härliga bilder :D

2008-12-31 @ 13:01:04
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0