About me :P

Vad heter du?
Julia
När föddes du?
29 maj 1989
Var är du uppvuxen?
Lomma
Vad har du för ögonfärg?
Blå
Hur lång är du?
1,60
Höger eller vänsterhänt?
Höger
Vilket stjärntecken?
Tvilling
Hur många syskon har du?
Två systrar
Vad sa du senast?
"Är det bättre med ryggen idag ?"
Vad åt du senast?
Mackor imorse
Vad såg du på TV senast?
hmm, MTV stod i gång när vi satt och snackade i soffan, så något skit där väl
När var du utomhus senast, och vad gjorde du då?
Typ en halvtimme sen , jag rökte
När skrattade du senast?
Några minuter sen , när Josefin sa något roligt (?)
När drack du alkohol senast?
Igår drack jag en öl till maten ;)
Vad gör du om ett år?
Lever med Morgan , och vi har en liten bebis förhoppningsvis
Tror du att man kan vara trogen för alltid?
Ja , det tror jag
Vad är, enligt dig, meningen med livet?
Att få barn , och försöka göra dom till bra människor !
Ångrar du mycket av vad du gjort?
Näe, inte särskilt mycket iaf. Känns ganska onödigt eftresom att man ändå inte kan få det ogjort
Vem saknar du just nu?
Ingen särskild direkt :-/
Har en av dina drömmar gått i uppfyllelse?
Mm, det tror jag nog !
Vad tycker du om kärlek?
Det finaste som finns
När sa du senast jag älskar dig och till vem?
Igår kväll till Morgan innan vi somnade ! 
Vilken parfym gillar du bäst?
Dolce Gabbana - Light blue
Vad får du mest komplimanger för?
Min personlighet, för att jag oftast är så positiv !
Vilka språk kan du?
Svenska , Engelska , lite tyska , lite spanska
Vad ville du bli när du var liten?
Bartender
Vilken är din favoritfilm?
White Chicks !
Vad kallades du när du var liten?
Ojoj, mycket. Bl.a Yja , Pye , Pulertan and so on  !
Har du någon fobi?
Nja, inte precis
Vilken ringsignal har du på din mobil?
Judas Priest - Diamonds and rust
Har du nångång kysst någon du inte varit tillsammans med?
Haha , jaa
Har du nångång slagit någon?
Mm, det har såklart hänt
Har du några piercings? Var?
Nix
Har du någon tatuering?/ Var? Vad?
Det står diamonds & rust  i min nacke
Hur många dagar i veckan festar du?
Väldigt olika , oftast en
Har du nångång svurit åt dina föräldrar?
Mm, har hänt
Har du nångång tagit ett foto på dig själv som du gillar?
Ja
Nämn en sak du inte förstår
Varför lime sjunker men citron flyter
Nämn en sak du vill göra nu
Äta , börjar bli ganska hungrig
Nämn en sak du vill göra innan du dör
Något som gör skillnad.
Nämn en person du litar på
Många , de flesta av mina närmsta vänner , familj och så klart Morgan
Nämn en sak du inte kan
Hjula
Vad gör du idag?
Slappar
Vad gjorde du igår?
Var på Center Syd
Vad gjorde du i förrgår?
Jobbade , och sen slappade
Vad gör du i morgon?
Äter julbord med jobb ;) hihi
När åt du senast en fiskbulle?
Tror aldrig jag har gjort det faktiskt (?)
Läser du på baksidan av mjölkpaketen?

Det händer
Har du någongång druckit 1 liter mjölk på 1 timme?
Mm
Vad ska du döpa dina barn till?
Tycker att Kevin och Maia är fint (Morgan håller inte med)
Har du nånsin haft en sexdröm om en lärare?
Nej
Är du höjdrädd?
Inte särskilt
Tycker du om sushi?
JAAAA !
Säg något konstigt om dig själv
Jag tycker att det är skit äckligt när man har långa naglar (inte påbyggda då alltså)
Händer det att du tycker att du själv är ful?
Mm , det händer
Sjunger du i duschen?
Kanske ibland , men inte ofta
Skrattar du åt dina egna skämt?
haha, oooja !
Tror du på spöken?
Jepp
Är du bra på att komma ihåg namn?
Ja , jag har omänskligt bra minne !

Sommar eller vinter
Öl eller vin
Schlager eller rnb
Födelsedag eller julafton
Burger King eller McDonalds
Blondin eller brunett
Morgon eller kväll
Kärlek
eller vänskap


Kommentarer
Postat av: kemajl

Chalaba ahmed jag villa kommentera ditt blogg. varschegod kompis.

2008-12-18 @ 17:54:07
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0