Allt och inget

Fredag idag ja !
Igår kväll satt vi bara här hemma och drack vin och spelade
Guitar Hero ! Tiden går ju dock snabbt när man har roligt och vi kom inte
i säng förrän närmre 4 imorse :-/ 

Det var ändå rise and shine klockan 8 imorse , begav oss mot Malmö och Bauhaus..
Hann dessutom inom en runda på Triangeln också , och självklart Mc Donalds på vägen
hem :)  Var hemma igen vid 1 tiden , mer död än levande och jag och Josefin
la oss på sängen för att powernapa lite..
vaknade inte förrän vid 5 (!) igen.. Dock utvilade och på något bättre humör !
Kvällen blir ändå lugn och soffan lockar mer än nånsin!

Just det - julklapparna !

Av Morgan fick jag ett äkta rollingstones linne (jag älskar det !) och en lång kofta (också skiiiitfin) !
Sen fick jag lite allt möjligt : ett överkast , trosor , en muggtermos , en "gubbarutig" pyjamas ,
två par vantar , mängder av pengar och säkert mer som jag har glömt :-/
Är iallafall överdrivet glad för allt ihop :)

Ikväll kommer nog även Emma hit på kaffe och snack :) kan behövas en update om gårdagens
bravader !

Ha en trevlig fredagkväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0