Bonde, kärlek och julpanik

Bonde igår var helt jävla underbart ;)
Man kan fan inte hjälpa att man själv blir lite småkär !
Annars var kvällen lugn. Jag och Josefin satt bänkade framför tv:n
i stort sett hela kvällen. Ungefär klockan åtta kom även Heting och joinade !

Gick väl och la mig vid elva men sen låg jag och sms:ade med Morgan till typ halv 1 (?)
Haha, vi blir alldeles nykära när vi är ifrån varandra så här och måste sakna varandra!
Men ikväll kommer han hem så ikväll står mys på schemat :)
Funderar på att laga någon riktigt god middag till honom , men jag har ju så
dålig fanatsi när det gäller sånt. Det är nästan så att han är den mest romantiska
av oss två :) Han kan komma hem med blommor helt oväntat, gör nästan alltid frukost
till mig på helgerna, haha, en gång gjorde han till och med en tårta till mig där han skrev
    M ♥ J       med jordgubbssylt uppe på ;) sweetie <3

Jag börjar få lite smått panik över julklappar . Jag/vi har nämligen inte köpt en
enda än.. Och det börjar ju minst sagt dra ihop sig :-/
Får väl ta ett jävla ryck nästa vecka och spendera varje vaken timme åt
att fundera ut bra, påhittiga och personliga julklappar.
Jag som skulle rimma på klapparna och allt i år, hur fan ska det gå när jag inte
ens har köpt några än ? haha. Får ta upp detta problemet med Morgan ikväll ;)

M, du är mitt livs stora kärlek och min bästa vän !

Kommentarer
Postat av: kompismamman

Likadant varenda jul....PANIK!!

Kram

2008-12-11 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0