Delad glädje är dubbel glädje

Kvällen igår var najs :)
Åt god mat med Emma & Josefin,  även Moa ooch till och med Freja
kom på besök ett tag ! wii.. Alltid lika mysigt:)

Ibland önskar jag bara att alla vi kunde vara lika lyckliga alltid !
Jag har aldrig älskat mitt liv så mycket som nu, jag trivs så sjukligt bra
i tillvaron för tillfället liksom ! Men då tvingas man se på när en man älskar är
jätte ledsen, och förtvivlad och det gör ju jätte ont i en själv också..
Jag hade liksom velat dela min lycka lite med "den personen" så hon också kunde
få vara glad, förstår ni ? Min lycka är liksom inte total förrän även mina nära
känner total lycka.. Jag älskar iallafall dig, min lilla grävling, och finns alltid här för dig !

Blev ett ganska flummigt och kanske till och med obegripligt inlägg, men va
bara tvungen att få dela med mig lite !

Kollade på Boston tea party igår och efter det blev det sängen : )
Ganska skönt att lägga sig i tid !

När jag har slutat idag så ska jag ringa Moa och sen ska vi nog ta en kopp :)
Kvällen blir nog slapp och det enda som står på schemat är desperate housewives !

Morgan -  forever and ever, baby  ♥

Kommentarer
Postat av: Maud

... och jag älskar dig! <3

2008-12-02 @ 14:20:45
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0