En tisdag, som alla andra

Sitter på jobb just nu, tänkte dock sticka hem relativt tidigt idag med :)
Efter jobb igår stack jag och Emma och handlade sen hem till henne, där
gjorde vi värsta brak-lunchen :) riktigt gott var det!
Jag tog dessutom tag i hennes disk och tvingade henne att röja undan den ;)

Stack sen hem, fick besök av Moa och Freja en liten vända :) najs !
Åt middag, Heting kom (josefin var redan hos mig)  vi kollade på en film.
Filmen började 20.00 när klockan var 20.02 hade Heting redan berättat slutet. Fucker !

Morgan kom vid 9 (?)  , vi kollade klart på filmen sen satt vi bara och snackade lite skit
i soffan och hade det mys !  Kom väl i säng vid 11 tiden och somnade ganska så direkt!

Ikväll är det onsdag, vilket innebär . . . . BONDE !
Hoppas att mina älskade väninnor kommer och joinar (?)

M - it´s all come back to clearly , I love you dearly 


Kommentarer
Postat av: kemajl

haha ja jävla idiot, 2 minuter av filmen hann vi se! ses snart <3

2008-12-10 @ 10:31:41
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0