Helgen

Helgen har bestått av galenheter, skratt och jobb.
Ber om ursäkt för dålig uppdatering men det beror på att mitt liv
är så roligt i övrigt nu så jag har faktiskt inte tid att sitta vid datorn !

För att summera helgen har den bestått av : julmat, julöl, bad i tunnan,
vin, öl, rockband, någon fick allt sitt hår avrakat, världens godaste kebab,
en sväng till Sibbhult, film, mys och mycketmycket skratt !
(och jaa, det finns en film på när Kalle rakar av allt Hetings hår, ska försöka
lägga ut den här på bloggen tänkte jag)

Idag jobbar jag, med Emma :) Vi har ätit god frukost tillsammans här
på jobb.. Tog dessutom med mjölk så vi kan dricka kaffe :)
En hel del uppdatering var också på sin plats och nu har vi nog kommit
ikapp i varandras liv igen ! ;)

Vi ska snart ner och storstäda, och sen ska jag väl hem till mig
och storstäda, där ser ut som fan rent efter denna helgen !
Ikväll vet jag ännu inte vad som händer, Morgan kommer iallafall hem
både ikväll och imorgon kväll så denna veckan blir lite annorlunda :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0