Jul, jul, strålande jul

Jag vet , återigen usel uppdatering..
Men så är det nu i juletider !
Dagen idag har spenderats hos mina föräldrar !
Umgåtts , gjort julgodis , lagat middag tillsammans, spelat monopol,
druckit julcider, druckit gin o tonic, umgåtts lite till och bara haft det mys !

Imorgon ska jag och Morgan lämna huset redan klockan 10 , hinna åka runder till
olika delar av hans släkt innan vi slutligen landar hos mina föräldrar vid 14 tiden
och spenderar resten av kvällen där :)

Imorgon blir trots allt en mysig dag ! Som alltid när det är julafton !!

Ska försöka uppdatera imorgon !

God Jul på er alla !

Kommentarer
Postat av: EMMA

GOD JUL min lilla nyponros <3<3<3

2008-12-24 @ 11:54:26
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0