Julklapp och munsår

Så var denna dagen och denna kvällen slut  ..
Freja och Moa har precis varit här på kaffe :)
Fick världens sötaste julklapp av Moa , en "boing" som jag har tittat på
innan , tack ! !
Och innan idag fick jag en superfin kuvertväska av Josefin :) återigen Tack !

Imorgon ska jag återigen hem till mina föräldrar , jag och mina
fina systrar ska ägna oss åt vårt årliga "lillejulafton godis-bak" :)
Härligt ! 
Efter det ska vi tillsammans laga middag , och lagom till matdags kommer även
Morgan sen äter vi gott hela familjen :)

Sen är det helt plötsligt julafton (!) galet !

Planen var ju att jag skulle sola idag , men näää självklart har ju världens
största munsår bosatt sig på min läpp ..
Solar man det så bryter det väl ut ännu mer och det slutar väl med att det ser ut som om
ett enda stort munsår har slukat hela mitt huvud ..

Håller dessutom tummarna för att detdär dimper ner på posten imorgon ! Right , E  !


Kommentarer
Postat av: kemajl

hahahahahaha hela ditt huvud ser ut som ett munsår :) nej, nu ska jag gå & påbörja min behandling tror jag, om du ville veta, enjoy :D haha. laaaaaaav jo

2008-12-22 @ 22:50:55
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0