Lite uppdatering om allt och inget

Idag är första dagen på tre veckor som jag är heelt ledig !
Därför har jag tagit en lång välförtjänt sovmorgon , och nu sitter jag här
och äter frukost med datorn i högsta hugg ;)
(det mobila bredbandet var nog det bästa köpet igår) 

Igår blev jag färdig med alla julklapparna (!) och på kvällen slog jag till och med
in dom :) Så nu ligger dom alla i en påse och bara längtar tills julafton ;)

Fick som sagt dessutom köpt inte mindre än tre nyårsklänningar..
När jag åkte dit tänkte jag att jag har ju ingen nyårsklänning alls, så jag kan ju i alla fall
hålla ögonen öppna efter en !  Och jodå, sagt och gjort :) hahah.. 
Till mitt försvar måste sägas att alla tre var ganska billiga, man kan faktiskt använda dom
vid andra tillfällen än nyår och dom var ju alla gudomligt fina så jag kunde helt enkelt
inte välja bort någon :) Tror faktiskt redan att jag har bestämt vilken jag ska ha på nyår,
och en av dom ska jag nog ha på julafton :) 
Dagen / kvällen igår var dessutom underbar eftersom att min Emma darling
befann sig i närheten hela tiden ;)

Idag blir en  härlig hemma dag :) Här ska städas och fixas lite.. Sen ska jag bara ta det lugnt ! 

Hoppas dessutom på kafferep med Sunken , ring mig !  ( din mob är avstängd ) 

Just det, höll ju på att glömma ! Bonde igår var perfekt ! Wille var sötare än nånsin,
och alla bönderna gjorde rätt val (enligt mig) :) Hoppas på livslång kärlek mellan
peter och Wille nu då  ! ! !  hihihihi . 

I en evighet , M

Kommentarer
Postat av: sofie

Det är verkligen sjukt härligt att få saker gjorda. Det är både du och jag bra på gumman <3

2008-12-18 @ 13:56:54
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos
Postat av: emsekladd

me love you <3



nu ska jag iväg till jobb o sliiita ;-) men du, skulle du gå med leo eller kaj i morgon ?



Hahahahahaha

2008-12-18 @ 14:12:50
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0