Måndag

Eftermiddagen i Malmö var supermysig :)
Det var verkligen jättekul att träffa Emma igen..
Direkt när jag såg henne så kände jag hur mycket jag verkligen saknar henne ♥
Gick först runder lite, fick vårt "ärende" uträttat ;)
Sen satte vi oss och fikade, pratade om allt mellan himmel och jord ,
och det känns som om det verkligen behövdes !
Gick sen runder lite till, kollade i lite affärer innan vi började vår
vandring tillbaka mot stationen. Missade precis tåget, vilket resulterade i att
vi fick vänta i 40 minuter tills nästa gick ;( det är anledning till att jag tar bilen överallt !

Var i Höör vid 6 tiden och sen spenderades resten av kvällen i soffan :)
Kollade Wallander och sen gick jag och la mig och sov som en gud heeeela natten :)

Måndag idag, vilket innebär att Morgan är borta några dagar nu . .

På schemat idag står iallafall nog kaffe med Emma ♥ och Sunken ♥ och det ska bli najs !
Känns som om det var jätte längesen man sågs och verkligen umgicks och pratade
om allt så som vi brukar ! Men idag, då jävlar :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0