Måndag

Måndag idag , alltså nyår i övermorgon !
Varit hos tandläkaren idag :-/

Jag var hur lugn som helst , va 99% säker på att jag inte hade några hål.
Har liksom inte kännt något alls, däremot Josefin var skit stirrig. Hon var helt övertygad
om att hon hade minst 2 hål ..

Haha, om vi bara hade anat.. Jag hade två (!) hål som han lagade direkt medans
Josefins tänder såg  hur bra ut som helst :) haha..

Nu har iallafall bedövning precis släppt och jag har just avnjutit dagens första kopp
kaffe :)

Imorgon ska jag klippa mig :) har dock inte bestämt mig för hur jag ska göra (?) om jag ens
ska göra något..  Är sjukt sugen på att klippa lugg.. fast å andra sidan trivs jag sjukt bra med
mitt hår som det är nu ! jaja, vi får väl se hur det blir ! kanske bara tar topparna !

Kvällen idag blir slapp.. Nog kaffe med Moa :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej mitt lilla gosetroll :-)

Hur är det med dig? Kanske hinner ses en stund imorgon på dagen? <3



2008-12-30 @ 12:15:22
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0