Måndag

Måndag idag ja . 
Sitter återigen på jobb men bara några timmar idag med :)
Supermysigt med "adventskaffet" igår, skit kul o träffa Farmor o Farfar !
Det var jätte länge sedan.. Farmor la märke till min tatuering igår..
hahaha, "jasså, du har gjort en sån i nacken"  Jaaa, det har jag . Fin va ?
"Eeeeh, mmm.. " haha.. Farfar känner sig tvingad att vara snäll ! "Jaaa jag tycker
vekligen att den va jättefin" hahah, precis som om han skulle va lide
big fan of tatueringar . hahha..

Var där ganska länge, hade ju mycket att prata om.  Fick sjukligt ont i huvudet.
Körde hem. Tog två tabletter, det hjälpte inte..
La mig i soffan o halvslumrade några timmar, hjälpte ändå inte så
till slut fick jag gå o lägga mig med huvudvärk.

Det första jag gjorde imorse när jag vaknade - sakta skaka på huvudet för att se
så huvudvärken har släppt helt :) och jaa då, idag är den väck :)

Planerna idag är väl inte så jätte många. slappa, dricka kaffe med Sunken !
Förhoppningsvis även en kopp med Moahopefully även med Emma (?)
Jaaa, ni ser.. inte särsklit välplanerad dag ! Gött :)

PS, bild på tatton kommer, den ska bara läka lite först ;) !


Kommentarer
Postat av: Emma

JAAAAAA, kaffe idag :D <3 I call u later, babe! <3

2008-12-01 @ 12:41:53
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: kompismammanH

Hahahaha farmor o farfar gaddar sej kanske åsså snart:)när man börjat kan man inte sluta.....men de gör inget för de e snyggt:) kram

2008-12-01 @ 20:34:36
Postat av: kompismamman

Haha. Farmor och farfar taggar kanske sig snart också. hah. Kram

2008-12-01 @ 22:47:54
URL: http://karinpanygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0