Nils-Karlsson pyssling ringde . .

Vi var ju som sagt och åt middag hos mina föräldrar igår !
Det var sjukt gott och till och med Morgan, som hatar lasagne i vanliga
fall tyckte att det var jättegott :)

Jag och Josefin var så övertötta igår, ni vet när man själv tycker att man är så
himla rolig och bara inte kan sluta skratta :) 
Vi kom på mängder med såna "blablabla ringde" - skämt.
Tex "Nils karlsson pyssling ringde, han ville ha sin mössa tillbaka"
"Jonathan i Bröderna Lejonhjärta ringde, han ville ha sin frisyr tillbaka"
"Ingvar Oldsberg ringde, han ville ha sitt hårfäste tillbaka" Hahahahaha, jag döööööör :)

Efter mat och kaffe och allmänt snack, körde vi och hyrde en film !
Hann dock inte se särskilt mycket av den förrän H ringde och ville bli hämtad.
(Morgan var fyllechaffis till honom) Han följde med oss hem och vi såg färdigt på
filmen :) Mýyyys !

Nu sitter jag på jobb och direkt när jag slutar här ska jag o Josefin till Malmö,
där vi ska möta upp vår tredje syster och ta en fika och göra ett "ärende"  !
Ska bli jättekul att träffa Emma igen :) Har inte fått chansen att prata med henne
ordentligt sen i somras typ :( Vi måste skärpa oss ordentligt nu ! ! !

"jag saknar dig.. saknar oss.."

Kommentarer
Postat av: shinone (eller hur fan man stavar?)

haha ja fy fan vad roligt det var igår :) som vi fnittrade & tramsade oss :) hmm, lide nyfiken på det där "ärendet".... :P <33

2008-12-14 @ 13:13:15
URL: http://jooho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0