Redan onsdag !

Idag är det helt plötsligt redan onsdag, det tycker jag är bra för det
innebär att imorgon kommer Morgan hem :)        mysmysmys
Dessutom så har jag alltid mina onsdagar så välplanerade ;)
Bonde & Grey's står ju alltid på schemat då !

Kvällen igår var slapp.. Josefin var hos mig ! Heting kom på en kopp..
Freja och Moa kom på en kopp.. Alla åkte igen...
Sen kom alla igen :) hahahah..  Drack någon öl, vilket var gott som fan !
(efter en hård arbetsdag) moaahahaahahahahaha..

Ska köra direkt hem till mamma när jag har slutat idag, hon behövde nämligen
bilen i någon timme. Sen blir det hem o städa lite .. 
På tal om bil....  Morgan och Heting har något lurt för sig angående H' s volvo..
hmmm, antar att Morgan tänker köpa den till mig istället eftersom att min Ford
aldrig blir färdig.. men då blir det väl som med allt annat..
Den går att köra MEN jag ska "bara"  fixa det och det och det och det och det....
Sen blir den aldrig klar ..  i vilket fall som helst,
vill jag ha en solblekt röd volvo 740 ?
jaja, det är ju en bil lika bra som alla andra bilar..

Mitt internet funkar fortfarande inte, det är därför jag bara uppdaterar när
jag är på jobbet ;)



Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag missar bonde o greys :( <3

2008-12-03 @ 14:08:05
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: kompismamman

klart du vill ha en solblekt röd volvo, coolt:)kramis

2008-12-04 @ 09:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0