Shopping

Efter att jag hade skrivit det inlägget igår, började jag leta runder
lite på internet efter lite julklappstips och sånt.
Då helt plösligt välde julstämmingen över mig!
Ringde till mamma och frågade om jag kunde låna pengar av henne tills nästa
 vecka när lönen kommer ! Det gick bra för hon var själv sugen på att
åka iväg och fixa sina sista klappar ! Så fort jag hade jobbat klart begav vi oss
mot Center Syd :)

Hittade mest grejor till mig själv dock :-/ . Jag fick inte handla nånting till
mig själv egentligen men några saker fick jag ändå med mig hem trots allt . ;)

Hittade några julklappar.. Är ju långt ifrån färdig men det känns iallafall skönt
att ha börjat ! Fick dessutom lite ideér igår på vad jag kan köpa till andra :)

Sen bar det av hemåt.. Josefin följde med ut till Korsaröd :)
 Emma kom o joinade på en kopp :)
När Morgan hade bastat tog han med sig pizza hem !
Senare körde vi ner till Höör och hyrde en film och köpte godis.
Både jag o Morgan somnade dock i soffan till filmen :)

Ikväll blir det slappe vilket kommer bli sjukt härligt efter några fartfyllda helger
med fest både fredag och lördag !

" Oj, nu kom nog din sambo"  hahahahhahhahahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0