Stress, stress, stress

Är nu tillbaka på jobb, för endast en timmes arbete :)
När jag hade slutat innan, hämtade jag upp Sunken på stationen.
Vi körde inom mig och hämtade upp min syster sen begav vi oss
till Sunken där det bjöds på kaffe, lussebullar, majskolvar och såklart mycket skratt !

Sen hem och sen dess har jag jävlar i det stressat ..
Tänka ut vad jag ska ha på mig ikväll, ångra mig fem miljoner gånger..
Stryka Morgans skjorta, putsa våra skor, platta håret, sätta upp det..
Sen var det helt plötsligt dags att återvända till jobbet..
Inom City Gross först och handla cigg, posta brev o.s.v .

Sminkning fick jag alltså fixa här.. På  jobbet ! !
hahahha.. tidsoptimist !

Sticker härifrån vid 18.00 ska hämta Josefin hos henne (hon ska spendera kvällen
hos oss, fast vi inte är hemma ;) hon har sällskap )
sen hem byta väska
och sen ska vi vara på julbordet 18.30 ..

Hur ska detta gå ?


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig! Och jag längtar tills imorgon när vi ska dricka kaffe :)



<3

2008-12-06 @ 01:21:33
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: kompismamman

går säkert alldeles utmärkt....ha de så trevligt:)

kramis

2008-12-07 @ 08:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0