Trött på ett helt nytt sätt

På senaste tiden har jag varit så sjukligt trött. hmm, skitkonstigt.
I söndags gick jag o la mig redan klockan 10 (!) och somnade direkt.
Sen ringde inte klockan förrrän 8 igår morse. Efter alltså 10 timmars sömn,
men ändå var jag lika trött.
Så igår efter jobb, städade jag där hemma lite. Drack kaffe med mina
olika vänninor i omgångar :) Sen slog tröttheten mot mig igen.
Låg i soffan i flera timmar och bara slappade. Josefin var också hos mig
och hon var lika trött. Morgan kom hem vid 9 tiden, men efter lite mys fick jag
ge upp. Klockan 10 gick jag och la mig igår igen, somnade återigen typ direkt.
Ändå trött och seg idag.. Fattar inte vad det är med mig :-/

Blir väl till att slänga sig i soffan direkt när jag kommer hem och hoppas
på att min kropp återhämtar sig ordentligt idag.. För så här seg pallar jag fan
inte va fler dagar ..

Ikväll kommer Morgan hem igen :) det är najs. Så det blir mys ikväll, och det är aldrig fel !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0