usch !

Vilken morgon !
Kommer till jobb, upptäcker att mina farhågor har blivit sanna !
fanfanfan känns som om allt är mitt fel . ( fast ingen skyller det på mig )
Sen dess har jag pratat med Bengt o Lotta, suttit i kö hos polisen, pratat
med polisen, pratat med andra campingar and so on .
Inte precis den bästa starten på morgonen .

Älslingen kom hem igår :) Så jag, Josefin, Morgan och Heting
spenderade kvällen i soffan och spelade yatzy :) och drack gott vin !
( Som Heting som omsorgsfullt  hade köpt med sig från Tyskland )

Somnade väl runt 1 tiden så det var ändå ganska lugnt..
Sov grymt gott, tills den förbannade klckan ringde imorse ;(
Kröp närmre intill älsklingen men till slut visste jag att jag var tvungen att gå upp ..

Ikväll står julbord på schemat !
Det är för styrelsen i motorklubben med respektive..
( Alltså Morgan som sitter i styrelsen, inte jag ;) )
Blir nog sådär, är inte jättetaggad direkt men det kan ju bli bra !
God mat förhoppningsvis om inte annat !
Vi har dessutom lyxigt nog fixat skjuts så både jag och Morgan kan dricka ! :)

Nu är bara problemet vad jag ska ha på mig ikväll !?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0