Idag är allt bra igen :)

Igår var jag som sagt lite nere..
Anldening till det är väl inget som behöver tas upp här, men det
handlade inte om någon kompis.. Så behöver ni inte fundera över det
mer ! Oavsett vad det var så har det löst sig och idag är jag den gamla vanliga
positiva Julia (även om min dag började med att torka upp hundbajs i huset)

Kvällen igår ägnades åt att umgås med finfina vänner ♥ 
Det är så skönt med folk som känner en innan och utan..
Vill man prata så lyssnar dom.. Orkar man inte prata så finns dom bara vid
ens sida .. Vad skulle man gjort utan dom ? Så tusen tack mina fina vänner
som ställer upp i vått och torrt ♥

Dessutom dooog vi av skratt ungefär 100 gånger.. miipmiip ;)
Det hela handlade om en MUS , så alla ni som inte har fyra ben, päls, morrhår
och gillar ost, behöver inte ta åt er  ! ! !

Sitter just nu på jobb med Emma ♥   hon försov sig så jag väckte henne när jag ringde
innan.. Hon tog iallafall med sig lite mackor och gott pålägg så vi åt en snabb frulle här
tillsammans :)   ska snart fixa lite städ och sånt.. Sen har vi några ärenden som ska
uträttas ;) Detta löser sig finfint :P   


Igårkväll / inatt var fint<3 Det är vi två mot världen... jag visste väl det !  Julia ♥ Morgan


Kommentarer
Postat av: Cheese

men hur gör om jag faktiskt gillar ost? ska jag ta åt mig lite då? :s



'förrvirrad'

2008-12-16 @ 10:28:30
Postat av: josefin

vad skönt att allt känns bra igen <3

2008-12-16 @ 12:43:45
URL: http://jooho.blogg.se/
Postat av: E

Ställer upp för dig både i regn & öken min kära vän <3

2008-12-17 @ 01:39:40
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: en hårig en

jag har lite mustasch.. räknas det då som morrhår? och ska jag i sådana fall ta åt mig ?



'förrvirrad'

2008-12-17 @ 01:40:58
Postat av: växeln hallå hallå

Kaj ringde... han vill ha tillbaka sin varm-glass-andedräkt...

2008-12-17 @ 01:42:58
Postat av: e

tur att det var hundbajs varjefall o inte människobajs...

2008-12-17 @ 01:49:30
Postat av: Kaj

"juuuuulia".....

2008-12-17 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0