Yes, yes, yes

Riktigt gött att Kevin vann :) Han förtjänar det verkligen !
Kvällen igår spenderades i soffan ! Och det var mys :)
Gick och lade oss runt 12 och somnade direkt , härligt !
Klockan ringde 10 , och då var Morgan redan uppe o höll
på att göra frukost , han hade glömt att jag skulle jobba dock. .
Fick iallafall slängt i mig lite frukost innan jag fick stressa till jobb  :)

Jobbar bara två timmar nu :) Ska sen direkt hem och slänga mig i soffan!
Ikväll är vi bjudna på middag hos mina föräldrar , lasagne skulle det tydligen
bjudas på och det är inte helt fel :)

Resten av kvällen är ännu oplanerad men om jag inte har helt fel
för mig så tror jag att en viss H kommer hem idag :)

Jag visste att det skulle bli såhär . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0