Äntligen torsdag !

Oh yes, today is the day :) 
Josefin återvänder hem till Sverige efter ett halvår i England !
Jag o mami ska köra o hämta henne på Svågertorp om bara en timme,
sen ska vi hem till mami o fika lite sen laga midddag tillsammans o slutligen
kommer Morgan vid 6 tiden o då ska vi äta:) (papi är ju iväg)

I samma sekund som Morgan klev in genom dörren igår så blev Bamse naturligtvis
bättre.. Så jäkla typiskt. Helt plötsligt va han typ som vanligt igen
bara lite hängig.
Äsch, Morgan förstod ju att det hade varit mycket sämre o det va ju trots allt
Morgan som valde att han ville komma hem till Bamse även om
han fick köra från Malmö mitt i natten..
Nu är vi bara att glada att allt verkar vara bra igen, o håller tummarna
för att han inte blir sämre igen..

Tack mina fina vänner för att ni finns, hur skulle mitt liv
se ut utan er ? Speciellt tack till E & M som satt här med mig hela kvällen
igår ! ♥


Kommentarer
Postat av: Maud

Självklart! Tack själv :) <3<3<3

2008-11-20 @ 12:47:10
URL: http://monisalisan.blogg.se/
Postat av: emsekladden

men herregud snäckan, det var ju inget!

klart vi stanna me dig <3<3<3

2008-11-20 @ 15:24:13
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0