Bög-Wille <3

Sitter just nu på jobb, men idag är det roligt för Emma är också här :) wiii !
Vi tänkte bara jobba till ungefär 11 idag, sen hem. Duscha, göra vid sig och
sånt sen ska vi iväg igen vid 2 tiden :) längtar !

Igår var både Bonde och Grey's ovanligt bra, och man kan ju inte annat
än älska Wille ! ! ! ! Det måste bli dom två :)
Varje år väljer jag ut en favorit hos alla o sen hoppas jag innerligt att
bonden verkligen väljer den personen  !! Likadant är det nu, jag har
redan besämt vem jag tycker att alla passar ihop med :)

Denna dagen är verkligen något extra :) shit, vad jag längtar !
Måste tiden seeeeega sig fram (?) hoppas inte !


Info kommer ikväll om vad vi är så hemlighetsfulla med :)


Kommentarer
Postat av: kompismamman

Nu vet jag vad det var:) så himla bra det blev:)

Kramis

2008-11-28 @ 08:04:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0