Emma har ordet




En gång i tiden skrev Julia några rader i min blogg om mig,
och nu när hon själv har en blogg så tänkte jag passa på att göra samma sak!

Vår vänskap är ingen vänskap man hittar i varje hörn,
utan vår relation är verkligen unik, och du är ingen annan lik.
Vi har vår egen sjuka humor, och vår egen dialekt ;-) 'aah, de e tossit!'
När något har hänt behöver jag ofta inte ens säga något, för du vet det direkt
och oftast exakt vad det handlar om. Såfort något händer i våra liv delar vi det
direkt med varandra, det är en självklarhet att jag pratar med dig om det!

Du har delat så mycket med mig - både ups and downs. Och för att inte tala
om råden du kan ge en! Hur mycket jag än försöker kan jag inte med ord förklara
hur mycket jag älskar dig! <3

Du är guld värd och vad som än händer finns jag alltid här! /Emma, arbetskollega och nära vän ;-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

verkligen fint skivigt .. jag saknar dig meed <3

2008-11-21 @ 21:12:11
URL: http://mursak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0