Ett nytt ryck :)

Nu sitter jag hos Moa, den lilla gullungen har gjort latte till mig :) sweet<3
Igårkväll blev slapp. Fastnade dock framför en film klockan 12 inatt.
Tänkte att "jag ska bara se 10 minuter på den", ja sen visade det sig att den va skit bra.
Så jag kom inte i säng förrän framåt 3..
Sov därför lite längre idag men gick ändå upp i hyfsad tid :)
Gjorde vid mig  o sen hamnade jag här i vanlig ordning :)

Just det, fick återigen ett ryck igår kväll o gjorde ytterligare 2 hål i öronen:)
Så nu har jag fem i det ena o fyra i det andra.
Men fy fan va det översta hålet i det med fem gjorde ont. Duktigt mycket
brosk så jag fick trycka igenom själva örhänget den sista biten, o det är ju inte jätte
spetsigt direkt.. :/

Blir nog mys i soffan ikväll eftersom att hjärtat  åker imorgon o kommer sen
 inte hem förrän på torsdag..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Okaaaj :P hehe..

Ja det tycker jag. Kan när som förutom måndag.

Så säg en dag :)

Puss <3

2008-11-02 @ 15:59:22
URL: http://sofieeifos.blogg.se/
Postat av: Emma

Ska bli mys i morgon min älskling <3 Uppdatera varandra om allt från helgen! :-)

Älskar dig

2008-11-03 @ 02:07:33
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0