Första advent

Yepp, idag är det första advent :)
Helt sjukt va tiden går snabbt ! Går den så här snabbt varje år ?
Sitter på jobb just nu .. Har precis gjort världens tabbe..
fanfanfan..
jaja, det löser sig nog .

Inatt sov Josefin hos oss, men istället för att hon skulle tvingas ligga
ute i soffan (man vaknar så tidigt där eftersom att det blir ljust så snabbt)
så fick hon sova inne hos oss i sängen :)  Jag låg ju såklart i mitten, det
var trångt men mysigt ! 

När jag har slutat så ska jag direkt till mina föräldrar
på "adventskaffe" (?) haha, Farmor och Farfar ska också dit så det ska bli
kul :) Va aslänge sen jag träffade dom !  Hinner inte precis hem om så jag ska
möta upp Morgan där :) Efter det ska vi hem och julpynta :)
Jaja, jag har tjuvstartat men allt det bästa är ju kvar till sist :)
Ljusstakarna, stjärnorna och allt småplock ska fram idag !
Sen är frågan om man kanske skulle dra sig upp till julskyltningen också !
Får se lite hur vädret är då ..

Ikväll blir det bara till att mysa med hjärtat eftersom att det är söndag idag,
vilket innebär att det är måndag imorgon, alltså ännu några dagar ifrån varandra :(
Dessutom så såg jag att det går en Wallander film ikväll som jag faktiskt inte kände
igen (?) trodde att jag hade sett alla men jag har nog råkat missa denna ..

Just det, fick en ny mobil av papi♥  igår..  Han är verkligen världens bästa :)


Kommentarer
Postat av: Marika

Adventskaffe. Later sa gaalet mysigt! hahaha.

Vill se din tatuering!!! >D Puss&Kram!

2008-11-30 @ 19:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0