Godmorgon Sverige !

Jaa, denna morgonen är faktiskt god fast den är ganska tidig!
Av någon anledning vaknade jag med ett leende på läpparna,
och när jag gör det så håller det oftast i sig hela dagen :)

Kollade ut o såg att min fina Morgan hade skrapat mina rutor
också imorse innan han körde till jobb <3 
Det är exakt såna saker som gör att jag älskar Morgan så mycket,
han tänker alltid på mig i första hand o gör såna saker för min skull!

Med tanke på hur kallt det var så hade rutorna dock redan hunnit frostat
igen en del igen så jag fick skrapa lite extra!

Kylan gör ingenting alls tycker jag, inte när det är så fint väder i övrigt!
Solen lyser o himlen är blå!

Jodå, detta blir en bra dag ! :)


Fast ännu bättre hade den blivit om M hade kommit hem ikväll,
längtar redan tills på torsdag !


Kommentarer
Postat av: Maud

"Godmorgon landet Sverige" xD hah. Kaffe senare? :) <3

2008-11-17 @ 09:51:24
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0