diamonds & rust

Numera kan jag stolt presentera mig som icke-oskuld.. ;)
Jaaa, när det gäller tatueringar alltså  !!
Min blev helt jävla underbar och jag älskar den sjukt mycket !
Det är ju tur eftersom att den ska sitta där för alltid :)

Jag var helt lugn hela dagen.. Haha, tänkte jag .. Detta blir ju inga
problem alls.. Gick innan för dörren hos tatueraren... Blev inte nervös..
Snarare manisk .. hahah.. E och M kände inte igen mig..
Mitt  hjärta slog så hårt så jag frågade Emma om hon kunde höra det ut ;)
Satte mig i stolen.. Jag var så jävla nervös, det var som om en annan person hade
tagit sig in i min kropp :)  Höll Emmas hand i ena handen o Moas i andra..
Tryckte deras stackars händer riktigt hårt...
Hör hur ljudet börjar .. känner att nånting sticker till lite i nacken..
Det kändes som om han bara drog i skinnet på mig..
Jag bara VAAA ? har han börjat ??
Dom bara Jaaaa.. 
Jag började nästan att skratta, är det inte värre än så här ?

Och det blev inte värre heller.. Jag som var så jävla nervös..
För . . . . . . ingenting !

Jag skulle gjort den hundra gånger till o nästa tatuering är ett faktum !
Ska lätt göra nästa hos honom också, han är sjukt grym :)

Speciellt när det gäller texter ;)

Kvällen idag erbjuder öl & trevligt sällskap !
Kan knappt vänta tills Morgan kommer hem i eftermiddag ;)
Tatueringen är ju en överraskning, han tror aldrig att jag skulle våga
tatuera mig :)  Tatueringen står ju för vår kärlek <3

Fan va jag längtar ♥

Bild kommer inom en snar framid :)

"Icahandlarna jaja.. hahahaha, Konsum, okeej .. "


Kommentarer
Postat av: Emma

Den blev superfin raring <3 :-)

2008-11-28 @ 12:07:25
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Emma

det ska du verkligen va! känns allt okej idag med den idag?

Min känns skitbra, verkligen! Är riktigt nöjd <3<3



Han var ju en riktig guldklimp, haha :D duktig som få! <3<3

2008-11-28 @ 12:11:02
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: Freja

Den är skitfin och jag tror att Morgan blir skitglad :D, du måste berätta sen hur han reagerade :D

2008-11-28 @ 13:18:04
URL: http://frejaandersson.blogg.se/
Postat av: Maud

Så jävla grannt gullet ;) <3

2008-11-28 @ 22:03:50
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0