Jävla skitkväll

Kvällen började bra med bonde, kaffe o vanligt tjatter ;)
Helt plötsligt spydde Bamse o det är väl inte hela världen,
men han spydde flera gånger o till slut spydde han till o med
upp vattnet jag hade tvingat i han.. dessutom så blev han mer o mer
hängig o verkade tröttare o tröttare..

Jag fick naturligtvis smått panik o tänker mig det värsta möjliga.

Började ringa runder till djursjukhus o efter lite diskuterande med
Morgan kom vi fram till att det är lika bra att åka in med honom..
Han är ju trots allt ganska gammal o man vill ju inte riskera något..

Så nu är Morgan på väg hem från Malmö för att hämta Bamse o sen
köra ner med honom till Malmö igen, sen får han va på djursjukhuset under natten
för observation.. Ett jäkla klödd men va gör man inte..
Hur mycket jag än kan reta mig på Bamse o hans egenskaper, så
är han trots allt min hund o familjemedlem..

Usch, vilken tråkig kväll detta blev helt plötsligt..


PS, tusentusentusen tack Emma  för att du gjorde min blogg så fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0