Ni kan aldrig vinna !

Det har alltid varit något magiskt mellan mig o Morgan.. Enda sedan första
dagen vi träffades, men såhär kära har vi nog aldrig varit !
Helt sjukt underbart känns detta :)
Om jag någon gång har tvivlat på oss, så tar jag tillbaka allting.
Det är verkligen vi två på riktigt ♥  

 - ord kan inte beskriva det vi känner för varandra

Kvällen igår va finfin.. jag o M låg o skvallrade en massa ;)
Fick höra en hel del information som värmde gott i mitt skadeglada hjärta !

mhahahahahaha, du... o speciellt du ska passa er jävligt noga för
att snacka skit om oss. Ert liv o er bakgrund är fan så mycket värre än
att vi är kära trots åldersskillnaden..  hahahahhaha..
Jag är inte längre förbannad.. Nu tycker jag bara riktigt, riktigt synd om er..

Ert skitsnack beror på en enda sak... A.V.U.N.D.S.J.U.K.A !

o tänk er för... den ni tror att ni kan lita på... den berättar allt för mig !


Kommentarer
Postat av: Maud

hihihihnihihihihihihihihihi :D <3

2008-11-13 @ 16:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0