Nu får det vara nog !

Jag blir så jävla trött på alla idioter som tvunget ska lägga sig i mitt liv.
Vuxna människor borde väl för fan veta bättre än att snacka en massa.
Att jag o Morgan är tillsammans är vårt eget val.. Ingen annan har med det att göra.
Vi har valt att trotsa alla andra för att vi älskar varandra så mycket att vi inte kan
tänka oss att leva utan varandra.
Under en period hade vi bara varandra, då alla andra valde att inte acceptera vår kärlek..

Jag har länge valt att inte lyssna på allt skitsnack, men nu får det fan vara nog..
Kom till mig istället om ni har något att säga.. För jag får ändå höra allt !
Jag kommer att konfrontera er o då blir det bara jävligt pinsamt för er själva...

SLUTA LÄGGA ER I VÅRT FÖRHÅLLANDE ! ! ! !

Kommentarer
Postat av: Mona

Sjukligt! :(

2008-11-09 @ 17:17:32
Postat av: Emma

vem är det nu som håller på? <3<3<3 ÄLSK!

2008-11-09 @ 19:08:19
URL: http://nordstromemma.blogg.se/
Postat av: plytti

ni ar ju bast <3 saknar er bada massor! vi ses snart :)

2008-11-09 @ 20:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0