Rally, iskalla fötter & FEST ;)

Tonights the night we´re gonna make it happen ;)
Dagen har varit vääldigt lång idag..
Hämtade Kalle o Ida vid 9 imorse. Tog väl ungefär en timme att köra till rallyt
o sen dess har jag befunnit min utomhus... I DETTA VÄDRET !!! 
Efter ungefär en halv timme var mina fötter genomfrusna o jag hade en liten
sjö av vatten i varje sko.. damn you Uggs..
I början av dagen försökte jag ändå hålla humöret uppe men efter ett tag
stod jag & Ida o huttrade, skakade o klagade ikapp..
I drömmarna föreställde jag mig en mysig hemmakväll med film, mys o RAGGSOCKAR..
Men icke.. Ska snabbt som fan fräscha upp oss nu, sen bär det av igen, till Hörby denna gången !
Kvällen erbjuder nämligen middag, god dricka o slutligen utgång.
Men det ska faktiskt bli väldigt trevligt :)

Hoppas att ni har en trevlig lördagskväll... För det ska verkligen jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0