Rockband

Haha, ni undrar hur Morgan reagerade över min tatuering ?
När han kom innan för dörren så vände jag mig nästan direkt.
Han bara "va är det ? " Sen råkade han slänga en blick i min nacke,
och hela han sken upp som en sol :) Han älskar också den o nu när han
har sett den så blev han grymt taggad till att få sin gjord :)
Han har dessutom ångrat sig lite angående sin, nu när jag har
tatuerat in en kärleksförklarelse till honom så ville han också bygga ut sin lite..
Lägga till en mening som är skitfin <3
(även om han redan har en tatuering i huvudet som jag har ritat)

Själv älskar jag den mer för varje sekund som går ;)
 
Kvällen var astrevlig igår, vi spelade Rockband oavbrutet..
Morgan spelade bas, Heting gitarr, jag trummor & Josefin sjöng ;)
Hahahaha, skrattade som aldrig förr, speciellt när Josefin trillade rakt in i trumsetet ;)
Moahahahahahhaah.. jag dooooog !
Gick väl ock la oss vid halv 3 tiden och sen började jag ju inte förrän nu 11 !

Ikväll väntar nog ännu mer trevligheter om jag förstod det hela rätt (?)
Det snackades iallafall om bowling och det är jag alltid taggad inför :)
Slutar här klockan ett o då ska jag nog slänga mig i soffan o halvslumra till
en halvkass film ! Har man tur så har Josefin dessutom städat undan lite sen igårkväll !
Och kanske till o med att Morgan o Heting har kört till garaget så vi får huset
för oss själva ett tag :)        tjejsnack lär ju behövas ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0