smells like teen spirit ?

Jag som absolut inte är ett Lars-fan måste dessvärre erkänna att det
var ganska orättvist att han åkte ut..
Även om hans röst absolut inte faller mig i smaken så är han unik och
ikväll var faktiskt hans bästa uppträdande hittills..
Nä, idag var det faktiskt Johans tur att lämna..
Enda anledning till att han är kvar är ju för alla små stackars fjortisar som röstar på honom..

Min kära vän Mona tog det dock mycket hårdare än jag..
Hon brast nästan ut i tårar när dom visade "Lars tid i Idol"

Annars var Idol extra bra ikväll o alla överträffade mina förväntningar..

Nu ska jag fortsätta min kväll i soffan med min GuitarHero-spelande-pojkvän. ;)


Kommentarer
Postat av: Mona

Ja... fy vad tragiskt! :(

2008-11-07 @ 23:27:06
Postat av: Emma

Hahahaha,jag vet.. riktigt sjuk! Nja, ska jag va ärlig så tror jag inte ens han kände igen mig.. för han glodde på cornelia bara o sa hej.. hahhaha, så jävla dumt eftersom jag verkligen också ville hälsa på honom :D hahahah!

2008-11-08 @ 11:26:14
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0