Sömnproblem ?

Kunde inte somna igårkväll.. Somnade till i typ 20 minuter o under den tiden
hann jag drömma en asäcklig dröm så sen var det kört igen..
Sov därför riktigt länge idag. När jag slutligen kom upp så kom Moa o hennes
mamma till mig på kaffe :)
Vi begav oss sen mot Höör där jag hämtade ful-bilen medans Moa o Karin var på CityGross.
O nu sitter jag här hos Moa o fikar ;)

Inatt ska det förhoppningsvis bli lättare att sova eftersom att jag ska tvinga Moa att
sova hos mig :) hihihi.

Morgan ♥

Kommentarer
Postat av: Mona

Klart! Det ordnar vi! :) <3

2008-11-11 @ 17:18:07
Postat av: Emma

J, i love you <3

2008-11-12 @ 13:10:05
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0