Tjuvstart ;)

Yepp, jag erkänner.. Jag har faktiskt tjuvstartat med julen !
Jag som älskar julen mest av alla månader på hela året ,
kunde helt enkelt inte hålla mig..
Skulle ta fram julgardinerna och stryka dom, men ja..
När dom ändå var framme kunde jag ju lika gärna hänga upp dom.
Dom ska ju ändå upp på söndag annars ;)

Men jag har inte precis satt upp stjärnor o ljusstakar och sånt än,
så helt överdriver är det ju inte !

Var på City Gross innan med Emma, vi shoppade loss så ikväll
ska vi göra Lussebullar som ska avnjutas med pepparkakor, glögg,
julmust, Chai te
och dessutom så fick jag äntligen köpt mitt förbannade
monopol som jag har tjatat mig halv förstörd över :)

Så ikväll kommer Moa, Freja och Josefin hit o ska inviga julen med
mig och Emma, o julskivan kommer gå varm !
 
PS, glöm inte spana in min syster 's nya blogg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0