Trästället

Kvällen igår blev också sen som fan, tror E åkte vid halv 3 tiden!
Men trevligt var det :) as always !
Sov iaf ganska länge idag också, slog inte upp ögonen förrän närmare 12 tiden.
(bortsett från när jag va ute med hundarna imorse)
Begav mig rätt så direkt till Moa. Dom va på G som fan så vi satte oss i bilen
o körde mot Trästället i Skyrup.. Där kan  man gå i timmar o titta på allt småplock !
Fick dock hålla hårt i plånboken då jag vet att jag inte får handla ngt !
Nu serveras här latte o resten av dagen blir nog slapp, det gillas :)

Bonde o Greys ikväll ! Får inte missas !
Någon som är sugen på att joina ?

" 39:- kronor. (?)... det får jag ta på kortet . "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0