Update

Min dator klöddade hela dagen igår,  det gick inte att komma
ut på internet hur jag än gjorde.. Därav den dåliga uppdateringen..
Moa gjorde mina naglar igår  o dom blev sjukt snygga :)
Drack kaffe o snackade skit med en drös, mina finaste vänner <3

Moa hade tattuerat sig och jisses va fin den var  ! ! !
Nu väntar jag tålmodigt och håller tummarna för min egen del !

Alla skingrade sig o begav sig var och en till sitt  !
Josefin kom :) vi spelade en omgång monopol  jag utklassade J bigtime !
Sen kom även Moa o joinade ett tag till :)
Kvällen avrundades ändå relativt tidigt o jag låg väl i sängen vid 12 (?)
Klockan ringde 8 o jag fick dra mig upp, Josefin valde dock att ligga kvar,
så slapp jag köra henne hem innan jobb!
Hon lär väl fortfarande sova när jag kommer hem kan jag tänka mig..

Tråkiga nyheter: Morgan kommer inte förrän på fredag.. buhuuu :'(
Bra nyheter: Bonde ikväll o jag kommer sitta bänkad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0