Utgång

Jupp, det blev så efter sjukligt mycket tjat av Moa o efter att ¨
ha lyssnat lite på partymusik så fick jag till slut ge med mig.
Så klockan halv tio igårkväll fick jag snabbt som fan dumpa mjukisbyxorna
o dra på mig festblåsan ;) o lite smink..

Blev hämtade här av Karin som skjutsade oss till Jonas, där förfesten ägde
rum :) Jag o Moa fick helt plötsligt ett jävla ryck när vi kom på att vi typ inte hade
ätit något på i stort sett hela dagen (konstigt blev så fulla ?) så lite i 11 traskade
vi glatt ner till pizzerian runt hörnet :) Inte särskilt god pizza men vi tuggade glatt
i oss ändå ! Fortsatte krökandet, blev en hel del kortspel, dans o jävligt mycket
skratt :)

Begav oss så smånigom mot Qbar, vid den tiden hade jag dock hällt i mig på
tok för mycket av det goda o var helt enkelt rövapackad!
Va inte inne på Qbar särskilt länge utan stod mest utanför o yra (?)
( kan ha med min rejäla fylla att göra ! )
Var hemma runt 3 o då stupade jag verkligen i säng!

-"Miss Piggy"
-"Hej miss piggy, jag är herr Piggy"
Moa: Men då borde ni två ta en öl !

Moa, tack !  älskar dig  ♥



Kommentarer
Postat av: Maud

Du är bäst! Tack! Älskar dig miss Piggy! <3 :D

2008-11-15 @ 13:10:22
URL: http://monisalisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0