Slapp dag !

Kvällen blev ganska sen igår o E begav väl sig hemåt runt halv 2 ?
Gick upp klockan 8 imorse o gav hundarna mat (vilket i vanliga fall e Morgans uppgift)
men sen hörde jag hur sängen kallade på mig och jag fick några timmar
välbehövd sömn till :)
När jag kommit upp, ätit frukost o sen slappat i soffan ett tag hämtade jag upp
Sunken o tvingade henne att följa med mig till Höör för att handla :)
När vi kom ut från City Gross hittade vi en lapp på rutan som uppmanade oss att
bege oss på kaffe, hihihihihih..
Jag duschade sen stack vi till Moa o här sitter jag nu..

Vart kvällen bär av återstår att se !

Är ju dock utan bil nu, så kvällen lär väl spenderas ute i Korsaröd för min del..


Älskling, du är saknad <3

- jag vet att du läser ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0