PMS


Idag är det underbart väder, livet leker o allt kunde varit perfekt !
Men, dom senaste månaderna har jag haft sån fruktansvärd pms
vid den tiden på månaden.. tror jag vet vad det beror på men ändå..
Känner att jag hela tiden är irriterad och tar åt mig för ingenting..
sorry mina underbara vänner som tvingas stå ut med mig och mitt
humör dessa dagarna på månaden ! Utan er är jag ingenting ! ♥

Nu sitter jag på jobb, ganska slappt.
Ska bara jobba någon timme sen hem o leka med Sofie !
Ska bli askul för det var ett tag sen :)
Måste ju dessutom se Moas nya tatuering :O
Ska bli skitspännande o se hur den blir..

Så länge som vi har diskuterat, skrivit ut, förminskat, förstorat,
ändrat platsen, ändrat stilen o.s.v vidare med våra förbannade tatueringar.
O nu blir det alltså Moa som får gjort sin först :)  spännande, spännande !

Nu ska jag fortsätta kela med Ester för sen är hon ju ensam igen tills
imorgon bittii när jag kommer !

Morgan, på något sätt så växer fortfarande min kärek för dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0