Vart har helgen tagit vägen ?

Vart har denna dagen tagit vägen ?
Va uppe redan vid 10, åt frukost länge o bara slappade i soffan.
Efter det vet jag inte vad jag har gjort..
Tänkte gå o duscha nu, men då kom helt plötsligt Morgans kompis
hit o jag skulle sätta på kaffe.. Upptäckte då att kaffet va slut så dom körde o handlade,
så nu har jag hunnit duscha så länge :)

Detta har varit den absolut slappaste helgen på länge..
Har verkligen inte varit utanför tomten sen i torsdags :)
Förutom en snabbis hos mina päron igårkväll då !
Detta är iallafall precis vad jag behövde. Att bara ta det lugnt :)

Imorgon ska jag till campingen o gå igenom lite med Lotta sen på
tisdag åker dom vilket innebär att jag ska jobba i tre veckor sen, najs med pengar :)

Moa, kaffe sen va ? Ringer dig sen :)  uppdatering är ett måste !



Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar dig plutt <3

Jag ska också jobba lite i morgoN :-*

2008-11-23 @ 14:05:31
URL: http://nordstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0