Ändrade planer !

Hade ju som sagt planerat in en häärlig slappekväll i soffan..
När jag kom hem så visade det sig dock att Morgan tydligen hade anmält mig också till en rally fest som han skulle till.
Så i sista sekund fick jag snabbt som fan byta om o fräscha upp mig.
Vi blev hämtade av Heting, Kalle o Ida vid halv sex ungefär.
På festen bjöds det på middag, sprit och dans.
Dom hade även en bar sen när gratis-spriten va slut.
Öl och shot kostade 10kr. Ville man ha drinkar så kostade dom 20 kr. haha, asbilligt.
Dessvärre så drack man ju därefter också .
Efter en lång kväll med mycket sprit och mycket dans så blev vi hämtade av Jessica vid 2 tiden.
Va väl  hemma o i säng vid 3, efter 4 timmars sömn ringde alarmet klockan 7.
Upp o göra vid sig igen o sen köra till jobbet. knappast lagligt om polisen hade stoppat mig o jag hade fått blåsa.
Så nu sitter jag här på jobb, bakfull som sällan förr. Emma, det är värre att va bakfull på jobb ensam!
Efter jobb ska jag hem till Moa där det bjuds på kaffe o kaka:)

Näe, nu ska jag sätta på kaffe för Sofie kommer snart hit o snckar lite skit :)

Emma, kom heeeem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0