1-års jubileum

23 mars idag & det innebär att jag har haft mitt körkort i ett år !
Känns som om det var igår jag tog det, men samtidigt så kan jag inte
komma ihåg hur det kändes att inte ha det..
Snabbt går tiden iallafall och snart är det även min födelsedag.
Om fem veckor imorgon :) dessutom har jag hunnit ångra mig
angående min åldersnoja. 20 blir nog helt okej trots allt !

Jag har varit ute hela dagen & hunnit tvätta/skrubba huset.
Sen har jag suttit i solen ett tag också, men det är fan nästan för varmt om
man sitter mitt i solen när det  är vindstilla. just nu blev det dock lite
molnigt så jag passade på att gå in o slänga igång lite kaffe.
Också hann jag ju skriva lite här med ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

Nice darling :D Grattis får man ju säga på ettårsdagen. Grattis kortet ;D hehe!

Får ses snart igen :) hade himla bra snack sist. Kändes skönt att kunna snacka ut lite om saker som är lite jobbigt. Ingen annan att säga sånt till ju. ingen som fattar iaf.. <3

2009-04-23 @ 18:10:14
URL: http://metrobloggen.se/sofieeifos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0