Drifting

Fredagskvällen tillbringades ute i Häglinge hos Moa & Anders :)
Var mycket trevligt! En hel del sprit, men det kan vara najs ibland !
Vi grillade, spelade kubb, sjöng singstar & hade det allmänt trevligt.
Även om vi bara var 10 st (?) , så lät det snarare som om vi var 100 :)
Runt ett tiden hämtade Morgan mig. Tack för en trevlig kväll, alla !

Igår mådde jag mindre bra , och kom genast ihåg varför jag inte ska
dricka vodka. Dagen flöt på ändå & var den slappaste på länge :)

Imorse väckte M mig vid halv 8 , då vi skulle tuta iväg mot hässleholm.
Det var drifting och vi skulle hjälpa till. Återigen, priset man får betala om man
överhuvudtaget vill se sin bil-galna pojkvän. haha.  :)
 Jag har iallafall lyckats bränna mig riktigt jävla ordentligt.
Nu när driftingen var slut så var det möte. Eftersom att Morgan var tvungen att gå
på det så var Kalle snäll och skjutsade mig hem :)

Nu ska jag gå ut med min nya bok 'Svensk Maffia' & njuta av de sista soltimmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0